Ciprian scrie:
Exista o tabela sau un raport care arata legatura intre documentele contabile cliruite total sau partial / rezidual?
De exemplu, o factura are una sau mai multe incasari, iar o incasare se poate face pentru una sau mai multe facturi. Prin urmare exista o relatie intre facturi si incasari de "mai multe la mai multe". Exista undeva aceasta relatie intre liniile documentelor?
Pt documente cliruite total incearca tabela BSAD (clienti) si BSAK (furnizori).
Tranzactii rapoarte:
S_ALR_87012103 - List of Vendor Line Items
S_ALR_87012104 - List of Cleared Vendor Items for Printing
S_ALR_87012197 - List of Customer Line Items
S_ALR_87012198 - List of Cleared Customer Items for Printing
dar pentru a folosi cu succes aceste rapoarte, inregistrarile trebuiesc facut corec: inregistrari de incasari/plati cu referinta la factura initiala. Din experienta personala, exista erori (destul de mari) in cazul preluarii datelor din alte sisteme.