Ciprian scrie:
In alte sisteme ERP (de sorginte romaneasca) introducerea NC se face prin jurnale de lucru, configurare care are la baza unul sau mai multe conturi contabile. Un utilizator are un rol, ce se poate identifica cu NC pe anumite conturi. De exemplu, banca este operata de utilizator nr.1, sau un anumit cont de banca este operat de utilizatorul nr.1. Prin urmare un utilizator (sau mai multi) introduc si isi verifica datele (rapoarte de tot felul) pe un anumit jurnal de lucru. M-as fi asteptat ca si in SAP sa existe asemenea definitii. Controlul NC se poate face pe tip de document si / sau cont contabil, nu pe o problematica.
Sper ca m-am facut inteles. O anume problematica poate avea NC cu mai multe tipuri de documente, si cu conturi diferite. Ce trebuie sa faca utilizatorul? Sa dea cate o executie pentru fiecare cont si tip document in parte ??? Este mult mai productiv sa poti raporta o problematica, ...
Am crezut ca aceste rapoarte speciale pot satisface acest lucru...
In ceea ce priveste declararea pe un cont, acest lucru se poate face pentru o plaja de conturi (se declara "radacina"), deci nu este o problema crearea unui cont.
Exemplificarea ta cu banca este rezolvata de extrasul de cont. O chestie similara este dezvoltata de registrele de casa.
Da, SPL poate fi folosit pentru acest gen de probleme. SPL este o scula si nu o solutie. Ca sa ajungi la solutie trebuie mai intai sa definesti problema. Intai fi sigur ca nu exista o solutie punctuala la problema ta, dezvoltata in alt modul/submodul SAP.
noroc